גני ילדים חייבים להיות לא רק נעימים וצבעוניים, אלא גם בטיחותיים ברמה גבוהה. בעיקר בשל "לקוחותיהם" אשר ידועים כלקוחות שובבים במיוחד. אי לכך, במוסדות חינוך רבים לגיל הרך הבינו זה מכבר את היתרונות הרבים אשר גלומים בעיצוב ותכנון גני ילדים עם משטחי גומי ממוחזר.

ואכן, גומי ממוחזר – על מוצריו השונים – הוא ציוד לגני ילדים אשר השימוש בו צובר תאוצה של ממש. זאת, הן מבחינת משטחי גומי ממוחזר אשר ממוקמים תחת מתקני משחקים בתוך הגן עצמו, והן מבחינת אריחים צבעוניים אשר משמשים לטובת ריצוף חצר המתחם.

חברת טיירק מעמידה לרשות הצרכן מניפה רחבה של מוצרי גומי ממוחזר אשר משמשים בתור ציוד לגן ילדים. בזכות המחלקה המתקדמת למחקר ופיתוח שפועלת בטיירק, ותודות לשימוש במכשור המתקדם בעולם, החברה מספקת לילדים, להורים ולגננות "שקט נפשי".

מוצרי הגומי הממוחזר של טיירק נהנים מעמידות לאורך שנים גם כאשר הם מותקנים בחוץ וחשופים לתנאי מזג אוויר משתנים. כמו כן, הגומי הוא חומר גלם אשר משלב באלגנטיות גמישות ועוצמה. מצד אחד, הוא חזק דיו בכדי להתמודד עם דריכות רבות או ציוד לגן ילדים בעל משקל רב. מצד שני, הוא מספיק גמיש בכדי למנוע חבלות בעת נפילה.

עיצוב גני ילדים עם משטחי גומי ממוחזר הוא בחירה סביבתית וזהו מוצר אשר מאפשר לגן להציג עצמו כ"עסק ירוק". קרי, גומי ממוחזר הוא מוצר מצוין לא רק ברמה הפרטית אלא גם ברמה הלאומית (ויש בו כדי לסייע גם במיתוג הגן ובהחדרת ערכים סביבתיים לילדים).

אתם שואלים ואנחנו עונים

אריחי הגומי של טיירק עמידים בחום של 40ºc עד 80ºc לזמן ארוך; 110ºc לזמן קצר. הם גם עמידים לחומצות חלשות, חומרים בסיסיים ושמנים.